Friss topikok

Linkblog

Eladólány blogja

Gondolatok erről-arról

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

Új év, új élet

2011.01.01. 17:42 :: Csiga11

Talán soha nem volt még annyira igaz rám ez a mondás, mint most.

Éjfélkor pezsgő, koccintás, jókívánságok sora. Himnusz. Vártam, hogy jöjjön a megszokott ünnepélyesség és emelkedettség érzése, de semmi nem jött.  (Csak Schmitt Pál jött egyre közelebb a tévében a beszéde alatt…) Még kívánni is elfelejtettem, pedig azt minden évben szoktam. Mi lett velem? És aztán hazafelé a zsúfolt 4-es, 6-oson már majdnem sírva fakadtam. Ami otthon be is következett, mert annyira tehetetlennek éreztem magam. Pedig sok szomorúságot, rossz érzést megelőzhettem volna, ha jobban meggondolom. Persze utólag mindenki okos…

És miért ragaszkodik az ember annyira valamihez, ami már elmúlt és amiről ő is tudja, hogy nem lenne jó, ha folytatódna? Ahol világosan meg tudja fogalmazni az eszével, hogy miért nem működhetett, ott miért érzi folyton, hogy „hátha mégis”? És miért mindig csak kérdések úsznak a fejemben, és hol vannak a válaszok?

Szólj hozzá!

Címkék: élet év új

A bejegyzés trackback címe:

https://eladolany.blog.hu/api/trackback/id/tr152552591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása