Friss topikok

Linkblog

Eladólány blogja

Gondolatok erről-arról

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

Februári hétvége

2012.02.18. 19:19 :: Csiga11

Lassan vége a télnek. A tegnapi hóesés után ma reggel kisütött a nap, és úgy érezni, közeleg a tavasz.

Az életem megint én bonyolítom túl… B-vel találkoztam szerdán, boroztunk. Túl sokat is. Átölelt, beszélgettünk, ittunk. De nem maradtam nála… Sokat ivott, részeg volt, mikor elköszöntem tőle. Nem értem magamat sem, de őt sem. Eltelt két nap, és nem keresett.

Ez a hétvége az enyém. Olvasgatok, pihenek, gondolkozom. Hátha jutok valamire… Holnap a Műjégen kipróbálom a korcsolyázást. Remélem, nem leszek béna…

Sütöttem túrós rétest. Ez a mai kényeztetés, és hozzá egy kád forró víz és gyertyafény.

Szólj hozzá!

Címkék: február

A bejegyzés trackback címe:

https://eladolany.blog.hu/api/trackback/id/tr114130811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása