Friss topikok

Linkblog

Eladólány blogja

Gondolatok erről-arról

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

Húsvét

2012.04.09. 17:29 :: Csiga11

Elmondhatom magamról, hogy a Húsvétot pihenéssel töltöttem. Ennek kifejezetten örülök, annál is inkább, mert rám fért a kikapcsolódás. Elég hideg lett az idő az ünnepre, de egyik nap mégis haza utaztam. Anyám megsütötte élete legjobb fonott kalácsát, már csak pár szeletre való van belőle. Tényleg isteni finom lett! Készített kaukázusi mézes tortát is kívánságomra, úgy tűnt, már évek óta nem sütöttük, pedig mindannyian imádjuk! Sonkát, főtt tojást is hoztam magammal, így ételt készítenem nem kellett. Ma is ráérősen ébredtem és reggeliztem, a napot leginkább olvasással töltöttem. Újraolvasom az Utas és holdvilágot, megunhatatlan. A buszon Szabó Magda: Az ajtó című regényét olvastam, mondhatom, nagyon tetszett. A filmet is játsszák a mozik, azt is megnézem majd.

Holnaptól újult erővel folytatom a harcot az új állásért. Nyárig meg kell találnom!

Szólj hozzá!

Címkék: húsvét

A bejegyzés trackback címe:

https://eladolany.blog.hu/api/trackback/id/tr484373700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása