Friss topikok

Linkblog

Eladólány blogja

Gondolatok erről-arról

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

Advent

2011.12.04. 16:48 :: Csiga11

Múlt vasárnap már meggyújtottuk az adventi koszorún az első gyertyát. A héten beköszöntött a december, kissé szeszélyes időjárással. Még nem a hó, csak az eső esik.

A plázákban rengetegen vannak, válság ide vagy oda, az emberek vásárolnak. Ha tehetem, nem is megyek bevásárlóközpontba. Ott nem érezni a várakozással teli karácsonyi hangulatot.  Idén nem is nagyon ajándékozunk, csak valami csekélységet az ünnep kedvéért. A hangulat kedvéért pedig inkább karácsonyi vásárokba megyek, vagy itthon maradok, ahol az adventi gyertyák és a karácsonyi díszek megadják azt a csendes téli hangulatot, amelyre szükségem van.

Tegnap Mikulás buliban voltam. A vége felé már nem éreztem jól magam. Nehezen engedem el a problémákat egy-egy órára is, és felszabadultság érzés nélkül nehéz jól érezni magam egy hangos házibulin. Hiába aludtam sokat, még most is álmos vagyok.

Az ebédem viszont nagyon finomra sikerült. Narancsos csirkét készítettem, rizzsel. Desszert is volt: túrós rétes és tejszínes kávé. Most pedig megiszom az ötórai teám. :)

Szólj hozzá!

Címkék: advent

A bejegyzés trackback címe:

https://eladolany.blog.hu/api/trackback/id/tr783436742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása